Seu electrònica

Data i hora oficials
22/1/2017 8:58

Atenció ciutadana

Els diferents canals d'Atenció Ciutadana que us ofereix l'Ajuntament de Sant Just Desvern són els següents:

  • Atenció presencial

    Oficina de Gestió Integrada de l'Ajuntament (Pl. Verdaguer, 2):
    Matins, de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
    Tardes, de dilluns a dijous de 16 a 19 h.

    En els períodes assenyalats, l'atenció a la ciutadania només s'ofereix als matins (de 9 a 14 h)
    Del 21 al 23 de març (Setmana Santa)
    De l'1 de juliol a l'10 de setembre (Estiu)
    Dies 31 d’octubre, 5 i 7 de desembre
    Del 21 de desembre al 8 de gener (Nadal)

    Els dies 23 i 30 de desembre l'Ajuntament només presta Serveis Mínims (informació i registre), de 9 a 14 h

    L’Ajuntament romandrà tancat, els dies festius de 2016:
    1 i 6 de gener; 24, 25 i 28 de març; 16 de maig; 24 de juny; 6 i 15 d’agost; 12 d’octubre, 1 de novembre i 6, 8 i 26 de desembre.

  • Atenció telefònica
    Telèfon gratuït: 900 102 658 (amb el mateix horari que l'atenció presencial).
  • Serveis amb cita prèvia
    Cita prèvia
  • Accés electrònic
    Tràmits i informació pública
    Web municipal
    Correu electrònic
    Perfil de twitter

Les persones interessades en fer una sol·licitud amb efectes legals (article 70 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú) s'han d'adreçar a l'Ajuntament de Sant Just Desvern a través de la seu electrònica o bé, presencialment, a través de l'Oficina de Gestió Integrada.